Perry

Hoi ik ben Perry een creatieve  jonge veertiger, vader van 2 lieve dochters en eigenaar van een webwinkel.

Mijn hobby’s zijn muziek, yoga, digitaal vormgeven, en zo nu en dan lekker in een ijsbad bad liggen.

Ijsbad? Ja, naast yoga beoefen ik ook graag de Wim Hof Methode. Regelmatig zoek ik de extreme koude op. In 2016 was ik dolblij dat ik ondanks mijn fysieke beperkingen (o.a. Fibromyalgie) de top van een ijskoude berg in Polen heb beklommen in korte broek. Erg mooi om te mogen ervaren waar wij als mens toe in staat zijn. Voor mij is de koude training een fijne aanvulling op yoga.

Met yoga begon ik in 2007. Voor die tijd was ik zoekende, en voelde mij niet in verbinding met mijn lichaam. Ik mediteerde al een tijdje, maar lichamelijk vond ik geen rust. Door yoga vond ik rust en balans in mijzelf. Toch stopte ik op een dag met yoga en ging m’n, wat ik toen dacht, passie achterna. Een onderneming waar ik al mijn creativiteit in kwijt zou kunnen… helaas bleek de realiteit anders. Na een paar jaar kreeg ik steeds meer fysieke klachten en was er voor creativiteit weinig plaats meer.

Het werd hoogtijd voor yoga! Ik begon weer aan yoga te doen, volgde een 8 weekse Mindfulness training en besloot daarna een Mindfulness trainer opleiding te doen.  In 2016 heb ik ook de stap gezet om yoga docent te worden. Naast m’n webwinkel geef ik nu diverse yoga lessen en geef ik Mindulness trainingen aan jongeren.

Dat wat yoga en meditatie mij gebracht hebben wil ik graag delen met mensen die ook op zoek zijn naar rust en balans in hun leven.

Na vele soorten yoga beoefend te hebben zijn voor mij de rustige Hatha, Recovery en Yin yoga favoriet. Zowel om te doen als te geven,

De les die ik vanaf September ga geven op de zondagochtend is een heerlijke ontspannen recovery les. Deze les richt zich voornamelijk op het leren loslaten van spanning en stress (lichamelijk en geestelijk) De houdingen worden op een rustige en (bewuste) Mindful manier uitgevoerd waarbij de aandacht naar de ademhaling en het lichaam gebracht worden. Dit draagt bij aan de reductie van stress en het loslaten van spanningen in zowel lichaam als geest. Ook komen ademhalingsoefeningen en verschillende aspecten uit de Mindfulness aan bod.